Plakkerige herkenbaarheid

Veel startende ondernemingen willen hun bedrijf op de kaart zetten. Een manier waaraan vaak niet wordt gedacht om dat te doen, is met gepersonaliseerde plakband. Je denkt misschien: “wat zegt die nu?” Als je wekelijks 1000 verpakkingen opstuurt met gepersonaliseerde plakband, betekent dat ook dat 1000 klanten jouw naam zullen zien bij het openen hiervan. Als je dan jouw slogan kleuren hierop zet, zorg je ervoor dat op jaarbasis duizenden mensen dit gezien zullen hebben. Kan het nog gemakkelijker?

Specialisten in gepersonaliseerde plakband

Natuurlijk zal je dit niet zelf kunnen doen. Daarvoor kan je externe hulpmiddelen inschakelen. Een voorbeeld hiervan is TapePrint. Ze zijn een van de vele goede online ondernemingen die voor jou je aanvraag verwerken. Ze zijn stuk voor stuk vakmensen die ervoor zorgen dat je aan bekendheid zult winnen. Het spreekt voor zich dat je hier goed over moet nadenken alvorens je de productie laat uitvoeren. Zoals bij elke manier van marketing voeren kan je alleen slagen als je het slim aanpakt. Hiervoor kan je specialisten inschakelen zoals marketing managers.

Keuze in materialen

Ook zal je moeten bepalen welk materiaal je wilt. Dit zal afhangen van jouw bedrijfsactiviteit, m.a.w. waarvoor wil je de tape gebruiken, en van jouw budget. Zo is er PVC-tape, papiertape, waarschuwingstape … Elk met zijn eigen functie en toepassing.

Combineren

Je moet er nu niet van uit gaan dat je ongeziene winst zal maken door alleen maar plakband van je onderneming te gebruiken. Maar als beginnende startup zal je merken dat alle beetjes helpen en je veel methodes zult moeten combineren. Tenzij je een Jeff Bezos of Elon Musk bent zul je niet in je eerste jaren de wereld veroveren. Qua marketing zul je alles moeten uitproberen om je stempel te drukken op de markt en een succesvolle onderneming te worden. Ter conclusie: alles begint met tape!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *